Welcome Icon Person
lines
School holiday discounts*
Comment

Visa Entertainment Australia

 

  • Justin McKenzie

    Tickets booked, bring on October!

    Mar 20 at 07:52pm

  • Kellie Browning

    Whoo hoo. Already have ours.

    Mar 20 at 07:42pm

  • Vicci Reid

    OMG, I sooooo want to go!!!

    Mar 20 at 07:37pm

  • Nicci Blake

    OMG! I sooo want to go to this!

    Mar 20 at 06:57pm

  • Rosemary Garth

    I would love to see them

    Mar 20 at 04:03pm

  • Steve Gilbert

    Good on em. Keep rockn it guys.

    Mar 20 at 02:25pm

  • Marco Muccitelli

    Already got my ticket! Gold reserve....yeah!!!!

    Mar 20 at 11:35am

  • Tegan Burr

    Got them!! So excited to be seeing them live!

    Mar 20 at 11:07am

  • Joe Garzo

    I'm there Can't wait

    Mar 20 at 01:40am

  • Elizabeth Horton

    OMG I WANT TO GO!

    Mar 19 at 08:57pm

  • Rocco Chiaravalloti

    Awesome welcome back guys, can't wait to see you all. Rock on

    Mar 14 at 04:06pm

  • Kellie Price

    I think I'd cry if we won this!!! I'd be a stunned mullet like that time we met Dannii!

    Feb 12 at 02:48am

  • Rebecca Scilipoti

    Kylie would be so happy to see us !

    Feb 12 at 01:18am

  • Judith Ann

    Peter Gerard South Australia. I should be soooo Lucky! :)

    Feb 12 at 12:51am

  • Emma Jane Howe

    Matt Mears omg this would be amazing please !! NSW

    Feb 12 at 12:39am

  • Rebecca Delamotte

    i should be so lucky lucky lucky lucky... in <3 if someone would Kiss me once

    Feb 12 at 12:04am

  • Shara-Lea Grant

    I could be so lucky, lucky and so lucky?? I wishRebecca Delamottee ??NSW

    Feb 12 at 12:03am

  • Rebecca Delamotte

    Shara-Lea Grant oh yesss

    Feb 12 at 12:01am

  • Stephanie Swanson

    Linda Swanson Victoria ?? This would be an absolute dream come true, fingers crossed!! ??

    Feb 11 at 11:52pm

  • Judi Adams

    Suzannah Kerr we so should be there, all the way from TASMANIA

    Feb 11 at 11:51pm

  • Rebecca Delamotte

    Emma Kate Shorter wow... this would be so awesome... <3 <3 <3

    Feb 11 at 11:50pm

  • Tania Knight

    Queensland should be so lucky...lucky, lucky, lucky as lucky as Karen Goodhew O'Connor & I would be if we won.

    Feb 11 at 10:27pm

  • Tahnya Baillie

    So excited about this comp!! I so want to win ?? thanks Hayley

    Feb 11 at 10:17pm

  • Maree Sawka

    Ohhhhh if onlyyyy!!!

    Feb 11 at 09:34pm

  • John Froberg

    It would be awesome to see Kylie in Sydney a dream come true. Geordan Goldstein

    Feb 11 at 03:50pm

  • Alison Cox-Holstein

    Wow, that would be a bit special

    Feb 11 at 03:38pm

  • Jen Ryan

    Oh I would be Spinning Around with excitement

    Feb 11 at 03:06pm

  • Angela Ruberto Sbragi

    OMGosh this would be so amazing Ashley Waser NSW !!!!

    Feb 11 at 02:03pm

  • Kylie Kennedy-Climpton

    Natasha Kennedy Victoria. I would just die to meet her!!!

    Feb 11 at 01:57pm

  • Lily Cunningham

    Stacey Taylor wanna do the locomotion with me. It's better the devil you know! ?? WA

    Feb 11 at 01:56pm

  • Stephen Papadopoulos

    NSW - Brooke Thomson

    Feb 11 at 01:54pm

  • Michelle Beaton

    Jo Boulter, Victoria. If I should be so lucky......

    Feb 11 at 01:52pm

  • Sharlene Connors

    Vic, Martin Bates I don't know what it is, but I can't you out of my head, coz we should be so lucky, as we would do the locomotion together! He he he

    Feb 11 at 01:49pm

  • Melina Ielati

    OMG ... we could step back in time for a night and make our dreams come true!

    Feb 11 at 01:49pm

  • Nicole Economos

    Briana Morson NSW Kylie has been an Australian princess since our childhood,with infectious tracks and empowering career she is a true inspiration!

    Feb 11 at 01:40pm

  • Nicole Baker-Bryson

    I don't mind. I got that little cutie the best seats in the house and he is gonna LOVE it,

    Feb 11 at 01:23pm

  • Alexandra Tanos Lambadaridis

    Victoria! Margarita Panayi Mavroudis wouldn't it be nice? Been waiting a long 28 years for this opportunity !!

    Feb 11 at 01:13pm

  • Suez David

    Lydia Newton .....can't get you out of my head ..VICTORIA ??????

    Feb 11 at 01:12pm

  • Nicole Baker-Bryson

    So adorable but I already spent a small fortune purchasing front row VIP seats :-)

    Feb 11 at 01:10pm

  • Michelle Wheeler

    Debbie Goodlet Queensland because you are the only one I know who will go with me :)

    Feb 11 at 01:06pm

  • Vanessa Phillips

    Kylie McKivett now this would be awesome!!! WA

    Feb 11 at 01:04pm

  • Lydia Newton

    Suez David VIC.. I should be so lucky lucky lucky :)

    Feb 11 at 01:01pm

  • Pina Ielati

    Melina...we could FINALLY make those childhood dreams come true! WA.

    Feb 11 at 12:56pm

  • Tanya Fullarton

    Geordan Goldstein how excited would we be to win this in VIC

    Feb 11 at 12:56pm

  • Gloria Goodchild- Mosca

    Warren GOODCHILD Western Australia .. This would be a dream come true ?? <3

    Feb 11 at 12:56pm

  • Jodie Kas

    WA Laura Jones we should be so lucky. Lucky, lucky, lucky!!!

    Feb 11 at 12:55pm

  • Tanya Peters

    My husband has a crush on Kylie....lol Mark Peters

    Feb 11 at 12:50pm

  • Belinda J Burns

    i could be so lucky lucky lucky !!! NSW Jen Ryan this would be amazing!

    Feb 11 at 12:44pm

  • Emma Brown

    I'm super excited! :-)

    Feb 4 at 11:15pm

  • James Young

    So pumped Emma !

    Feb 4 at 10:54pm

Follow us on Facebook

Stay in the loop about exclusive pre-sales, competitions and offers through Facebook.


i Find out more
Exclusive offers with Visa credit cards
Become a Visa cardholder today to access these exclusive offers

Contact your financial institution to find out which Visa product best suits your needs.